ЯКІСТЬ ТА ЕКОЛОГІЯ

Головне завдання ТОВ «Діаконт» - це постійне підвищення якості та конкурентоспроможності продукції, задоволеності замовників, забезпечення ясності, взаєморозуміння і коректності у взаємовідносинах зі всіма зацікавленими сторонами (суспільством, партнерами, замовниками, постачальниками, співробітниками та власниками підприємства), постійне поліпшення систем управління якості та екології (далі –система менеджменту).

Всі зусилля керівництва та персоналу підприємства направлені на те, щоб максимально забезпечити та підтримати довіру замовників до ТОВ «Діаконт» як до виробника, постачальника та надавача послуг високої якості, а також мінімізувати негативний вплив на довкілля під час виробництва продукції та надання послуг.

Реалізація екологічної політики здійснюється шляхом розробки та виконання необхідних природоохоронних заходів і з урахуванням екологічних аспектів діяльності, які періодично оцінюються з метою контролю за рівнем впливу на довкілля.
Політика у сфері якості та екології ТОВ «Діаконт» ґрунтується на таких основних принципах загальної політики підприємства:
Діяльність ТОВ «Діаконт» орієнтована на задоволення конкретних вимог замовників та визначає такі напрямки:
Керівництво та персонал ТОВ «Діаконт» здійснюють свою діяльність з урахуванням прийнятої політики, що є основою для функціонування системи менеджменту відповідно до вимог ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015.

Керівництво та персонал ТОВ «Діаконт» постійно прагне покращувати результативність системи екологічного управління, коригуючи політику та цілі згідно з викликами часу, застосовуючи результати аудитів, інших внутрішніх і зовнішніх перевірок, самооцінки, аналізування даних з боку керівництва. На основі всього зазначеного керівництво визначає завдання з покращення результатів функціонування системи екологічного управління, розробляє коригувальні заходи, забезпечує їх реалізацію та контролює їх виконання.
Дотримання вимог природоохоронного законодавства, нормативних та інших документів з охорони навколишнього середовища, застосовуваних до екологічних аспектів підприємства;
Першочергове значення на підприємстві надається питанням якості та екології та забезпечення необхідними ресурсами для досягнення цілей та завдань у сфері якості та екології;
Проведення систематичного моніторингу екологічних аспектів і оцінки їх впливу на навколишнє середовище;
Розробка та реалізація заходів щодо раціонального використання природних і сировинних ресурсів, по зниженню викидів в атмосферу, скидів забруднюючих речовин із стічними водами, мінімізації та утилізації відходів;
Співробітництво в галузі охорони навколишнього середовища із зацікавленими організаціями та громадськістю, відкрите інформування з питань екологічної діяльності підприємства;
Відповідальність, відкритість, прозорість при укладенні рішень;
Баланс між економічними, екологічними та соціальними інтересами;
Ефективний екологічний менеджмент, чітке виконання вимог внутрішніх документів системи менеджменту, державних стандартів та інших нормативних документів;
Обов’язкове планування, облік і контроль всіх видів робіт на підприємстві, що дозволяє не тільки підтримувати якість продукції, але й оптимізувати витрати;
Підвищення рівня екологічної культури, здійснення систематичної підготовки персоналу всіх рівнів з питань забезпечення екологічної безпеки виробництв для підвищення рівня свідомості й розуміння особистої відповідальності за запобігання негативного впливу на навколишнє середовище;
Залучення в процес поліпшення результатів природоохоронної діяльності підприємства наших споживачів, постачальників і підрядників;
Моральне та матеріальне стимулювання персоналу є одним з найвагоміших факторів поліпшення системи менеджменту та всіх напрямків діяльності підприємства.
Прояв турботи про здоров'я працівників підприємства шляхом підвищення рівня безпеки при організації роботи попередження аварійних ситуацій, проведення профілактичних заходів.
Організації проектування та виготовлення технологічного устаткування, систем автоматичного управління для об’єктів атомних електростанцій, проведення гарантійних, післягарантійних та сервісних робіт, проведення будівельно-монтажних робіт, які виключають будь-які відхилення від встановлених вимог;
Усвідомлення кожним працівником безпосередньої участі в досягненні високих кінцевих результатів діяльності ТОВ «Діаконт»;
Забезпечення постійного поліпшення системи, навчання працівників в сфері якості та в сфері професійної підготовки;
Впровадження світового і вітчизняного досвіду виробництва та надання послуг;
Забезпечення ефективного та результативного функціонування всіх процесів, пов’язаних з системою менеджменту організації, їх вдосконалення із використанням прогресивних - технологій та інновацій;
Побудова стійких, взаємовигідних відносин з постачальниками, формулювання високих вимог до якості сировини, матеріалів та організації робіт нашими постачальниками.